måndag 14 januari 2013

R*** gubbe!!!

Fy f*n säger jag bara!
Sitter på tunnelbanan påväg hem från jobbet helt slutkörd.
En gubbe kliver på tunnelbanan vid centralen, och sätter sig mittemot mig. Jag reflekterar att han håller i sin tidning väldigt konstigt. Men tänker inte så mycket vidare på det.

Efter ca 20 min så tittar jag upp från mitt halvslumrande, då sitter gubb j***n och onanerar!! Jag är tvungen att dubbelkolla, ser jag verkligen rätt?! Fy fan, vad håller du på med? Var det jag fick ur mig och går därifrån....önskar att jag sa något mer, men vart så sjukt ställd.
Förstår att han är sjuk, men mår fortfarande lite illa....

1 kommentar:

  1. Fy vilken jävla upplevelse.....jag blir arg när jag tänker på att han suttit där framför MIN DOTTER....jävla,jävla,jävla Gubbe

    SvaraRadera